sâmbătă, 13 februarie 2016

Fond de ten: RADIANT NATURAL FIX


Încep seria de review-uri despre fondurile de ten cu NATURAL FIX de la RADIANT.

Nu știu câte dintre voi sunteți familiarizate cu acest brand. Produsele de la Radiant sunt produse de origine grecească. Prețurile produselor de la Radiant nu mi se par nici mari dar nici mici, undeva pe la mijloc.
Se găsesc cu siguranță în KENDRA . În orașul meu (Galați) se găsesc, din fericire, la mai multe magazine: STAVROS,ANDRADA,SEMPRE...

Mie îmi plac și folosesc mai multe produse de la RADIANT, dar astăzi vă voi vorbi doar despre un singur produs, preferatul meu de altfel, fondul de ten NATURAL FIX.

Dacă vă place fondul de ten de la REVLON COLOR STAY atunci pe acesta cu siguranță îl veți iubi.

Folosesc acest produs de câțiva ani buni, de când a apărut mai exact. Cred că din 2011 sau 2012, sincer chiar nu mai știu. Ce știu sigur este că mereu mă intorc la el. Am încercat mai multe tipuri de fond de ten, dar nici unul nu m-a făcut să renunț, momentan, la acesta.

Vine ambalat într-un tub de sticlă gros cu pompiță de plastic pentru o dozare cu precizie. O singură dozare este suficientă pentru a-ți acoperi toată fața.

Deoarece am un ten cu imperfecțiuni (nuanța pielii neuniforma, pete, cuperoză și uneori coșuri), îmi plac fondurile de ten cu acoperire mare. Iar acesta are o acoperire mare.

Este un fond de ten cu o textură groasă, care nu curge, cremoasă și fină. Are o acoperire mare. Este capabil să acopere orice imperfecțiune, uniformizând perfect tenul. Și ce este foarte important, iți lasă un aspect sănătos al tenului, fără aspect de mască. Se matifiază la scurt timp după aplicarea lui, deci încă un plus. Are o rezistență ridicată. Recunosc că uneori lasă urme pe telefon sau haine, dar rămâne la fel de perfect pe față, fără nici o pată. Rezistă cu siguranță cel puțin 8h. Da, normal că va luci în momentul în care tenul transpiră (de regulă vara), dar încă nu am găsit un fond de ten care să nu lucească la un moment dat.

                           

                            Am aplicat fond de ten pe jumătate din față că sa observați diferența.

                                Și asa se vede la lumina zilei (pregătită de o nouă zi de muncă)

Pe ambalajul lui scrie că este destinat tuturor tipurilor de ten, dar eu am o rezervare în a-l recomanda persoanele cu tenul uscat,deoarece conține puțin cam multă pudră față de alte fonduri de ten. Dar nu conține parabeni, și are și factor de protecție SPF 15.
Singurul dezavantaj care îl găsesc la acest produs este că trebuie să îl aplici rapid, deoarece are tendința de a se usca repede. Eu îl aplic pe porțiuni, pe frunte, pe nas, pe obraji, pe bărbie, și pe gat. Îl întind după fiecare aplicare. Acum folosesc beauty blender pentru aplicarea lui. Și vreau să vă spun că acestea două sunt combinația perfecta pentru un ten minunat. Dar se poate aplica prin orice altă metodă: cu pensula, cu degetele și bineințeles cu burețelul. Indiferent de metoda folosită, rezultatul este unul frumos.

Eu cu siguranță îl voi recumpăra, până când acesta va dispărea de pe piață (sper ca nu prea curând). Îl recomand tuturor, dar mă repet, cu excepția persoanelor cu tenul uscat. Vă recomand totuși, ca în cazul oricărui fond de ten, să îl testați înainte de achiziționare, să vedeți cât de bine se potrivește nevoilor voastre și tipului de ten pe care îl aveți.


Aștept comentarii, întrebări și păreri legate de acestă postare. Sunt curioasă câte dintre voi folosesc sau au folosit acest produs, sau produse din gama celor de la RADIANT.

6 comentarii:

  1. Buna! Ce nuanta ai folosit, 03 cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Nu mai tin minte ce nuanța am folosit in poza, dar cu siguranta 02 sau 03. Imi place mai mult 02 căci e mai deschisa si se vede mult mai Bn conturarea si iluminarea 😁Sau asa mi se pare mie!

      Ștergere
  2. Hei. Cat costa acest fdt la andrada?

    RăspundețiȘtergere
  3. Stefanie pretul cred ca este de 95-100 lei

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna care este ce-a m-ai deschisa nuanta?am tenul deschis si vreau sa il cumpar

    RăspundețiȘtergere