sâmbătă, 13 februarie 2016

Experienta Inglot

Hey,bună fetelor,

În primul meu articol m-am gândit să vă vorbesc despre INGLOT. Mai bine spus, despre experienţa mea legată de produsele de la INGLOT.
Tot văzusem pe pagina lor oficială de pe Facebook că au reduceri. Și având în vedere că tot auzisem în trecut lucruri de bine despre ele, mi-am zis, că acum e momentul să le încerc. Și asta am și făcut. Am stat, am analizat ce le rămăse la WINTER SALE și după ce am decis ce produse aș avea nevoie am sunat pentru a face comanda. Pentru comenzi îi găsiți pe facebook : INGLOT ROMANIA.

Spre surprinderea mea, a doua zi m-au sunat cei de la firma de curierat pentru a-mi livra mult aşteptatul colet. Deci, sunt foarte promți și din acest punct de vedere au un PLUS. Eu mi-am achiziționat 5 farduri, 2 pudre și un blush. Toate în format freedom system. Iar acum să trecem la treabă, adică la testat. În acest articol o să vă vorbesc despre cele 2 pudre și despre blush. Urmând să fac un articol separat în care să vă vorbesc doar despre farduri.

PUDRA COMPACTA NR.65
După cum ştiţi, pudra este un element esenţial în machiaj. Aceasta are diferite roluri. Ea poate acoperi, împreună cu fondul de ten, anumite imperfecţiuni ale pielii, poate estompa acel aspect lucios al tenului, dar în acelaşi timp poate avea efect bronzant sau iluminator pentru ten.



Eu am ales aceasta pudră pentru fixarea fondului de ten deoarece se blenduiește perfect cu acesta. De când am deschis-o și i-am văzut textura am fost foarte încântată. Este o pudra compactă în format FREEDOM SYSTEM. Deşi eu o folosesc pentru fixarea fondului de ten, la fel de bine, se poate folosi ca pudră de contur pentru persoanele mai deschise la ten. Are o textura foarte fină, foarte aerată, care nu îţi încarcă fața și nu lasă urme, nu îţi pătează tenul. Îţi oferă un finiș foarte natural, pur și simplu, nu simţi că o ai pe față. Consider că este important aspectul final pe care ți-l lasă pudra .Și ce mă încântă pe mine cel mai mult, și mă face să o iubesc, este faptul că aspectul perfect se păstrează pe toată durata zilei, până la demachiere, fără nici un fel de retuș. Singurul „luciu” care apare pe ten este cel dat de iluminator. Pielea respiră fără să "transpire" pe parcursul zilei. Am să postez mai jos și o poza de la sfârșitul zilei, când am constatat că tenul meu arăta impecabil fără nici o retușare. Din punctul meu de vedere este o pudră foarte bună pe care cu siguranţă o voi recumpăra. Sunt foarte mulţumită de alegerea făcută și o recomand cu drag.
Îmi cer scuze pentru "costumație". Menţionez ca poza este făcută cu telefonul și claritatea ei nu este tocmai foarte bună. Dar,totuşi,sper că vă este de folos.




PUDRA COMPACTA NR.56 


La fel ca și cealaltă, este o pudra compactă în format FREEDOM SYSTEM.  Are de asemenea o textura fină și aerată care nu îţi încarcă tenul, dar are nişte particule sclipitoare. Din punctul meu de vedere nu este o pudră pe care să o folosesc zi de zi, ci doar în anumite situaţii. Particulele sclipitoare din interiorul acesteia sunt fine și nu deranjează văzul,nu te fac să arăți asemeni globului de Crăciun. Este un sclipici discret, perfect pentru o zi de vară sau un party. J Se poate folosi de asemenea pe umeri ,gât și decolteu.

BLUSH NR. 48
Este un blush compact mat în format FREEDOM SYSTEM. Are o textura fină și catifelată, puțin prăfuită, dar foarte pigmentată. Recomand să aveți grijă la dozarea lui dacă nu vreți să fiți  prea roze în obrăjiori. J Rezistă foarte bine pe ten și se blenduieste perfect, lucru care pe mine mă încântă foarte tare J.
Pudra nr 56, Pudra nr 66,Blush nr 48


Concluzii:
De abia aștept să încerc și alte produse marca INGLOT,căci pe mine m-au cucerit definitiv.

Voi ce produse INGLOT  ați încercat? Cât de mulțumite ați fost de ele ? Care este produsul vostru preferat de la ei și pe care l-ați recomanda?

Pupici,

Beib

2 comentarii:

  1. Si eu am profitat de oferta lor de Winter SALE, am scris si pe blog despre produse http://mymakeupgame.blogspot.ro/2016/01/inglot-winter-sale-haul.html

    Sa le folosesti cu drag si sa stii ca nu ai facut o alegere rea, produsele INGLOT sunt senzationale !:)
    Te astept si pe la mine pe blog

    XoXo
    Alexa from mymakeupgame.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru vizita. Am citit si review`ul tau,si alte postari. Urmeaza sa incerc si alte produse si sa revin cu review despre ele. Mult succes. Pupici

      Ștergere