duminică, 21 februarie 2016

Beauty blender

Hey bună fetelor,

Astăzi vă voi vorbi despre un produs foarte îndragit în lumea MAKE-UP-ului. Vom vorbi despre....BEAUTY BLENDER. Burețelul minune aș putea spune.


La început am fost puțin sceptică în ce privește acest burețel. Cred că tocmai din cauza laudelor pe care le primea J)).

Sincer am decis sa îl cumpar din curiozitate, nu că aș fi fost atât de încrezatoare în ce ar putea face. Eu l-am achizitionat de la ANDRA COSMETICS , în cadrul Festivalului Ușilor Deschise organizat de Beauty Publishing. Prețul lui este de 80lei, la care am primit cadou și un set de gene one by one.

Burețelul are formă de ou și este de culoare roz, o culoare ce te binedispune. Este foarte pufos, plăcut la atingere, aerat și micuț când acesta este uscat. Înainte de utilizare el trebuie ținut sub jet de apă calduță până iși dublează mărimea. Se stoarce bine de excesul de apă înainte să îl folosiți.



Sincer, am fost puțin cam emoționată când l-am folosit prima dată J). Credeți-mă că nu se compară cu nici un burețel folosit pană acum. De fapt cu nici o altă metodă de aplicare a fondului de ten. Nu suge produs, deci clar o economisire a fondului de ten. Finișul lui este unul perfect, nu lasă pete, uniformizează perfect, acoperă și cei mai dilatați pori. 

Cred că cel mai potrivit cuvânt pentru caracterizarea acestui buretel este „PERFECT”. Se folosește prin mișcări de tapotare, nu de ștergere sau mai știu eu cum.

Eu îl folosesc cel mai des pentru aplicarea fondului de ten, iluminatorului și concealer-ului. Dar acesta are multe întrebuințări:
1.aplicarea fondului de ten
2.blendingul iluminatorului și bronzer-ului. După ce ați trasat liniile de conturare, folosiți burețelul pentru blending, rezultatul va fi uimitor.
3.aplicarea concealer-ului, datorită varfului „ascuțit” al acestuia. Datorită lui nu se mai vad liniile fine din jurul ochilor.
4.aplicarea blush`ului fie crema fie lichid
5.dar și pentru aplicarea pudrei. Folosind burețelul nu veți avea doar un finiș mult mai natural și mai discret ci și o rezistență mai mare.

În ce privește curățarea lui, eu îl spăl cu săpun lichid sau gel de dus aproape de fiecare dată când îl utilizez. Dar există soluție special pentru curățarea acestuia, care bineînțeles îi lungește durata de viată a acestuia.
Nu regret deloc că l-am cumparat, îmi pare rau că nu am facut`o mai devreme. Își merită fiecare bănuț. Îl recomand cu mare drag. E ca o binecuvântare pentru cele pasionate de make-up, și nu numai. Îl puteți achiziționa de la ANDRA COSMETICS .

Câte dintre voi ați încercat acest produs? Și cât de mulțumite ați fost?


Pe data viitoare, pupici.

Beib

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu