joi, 24 noiembrie 2016

Iluminator MARY-LOU MANIZER

Hei buna,

Astazi am sa va povestesc despre iluminatorul meu preferat: MARY-LOU MANIZER de la The Balm.


Eu l-am descoperit intr-o zi cautand sa imi cumpar o trusa buna de farduri.
Auzisem ca produsele de la The balm sunt bune si am zis sa le incerc. A fost prima trusa pentru care am platit aproximativ 140lei. Mi-a placut caci avea cam tot ce ma interesa la o trusa complexa: 9 farduri, un iluminator, un blush si 2 rujuri. Primul lucru care m-a incantat a fost ambalajul in stilul lor retro si bineinteles, iluminatorul (singurul pe care l-am si terminat de altfel).



Ce spun ei:
„Pudra iluminatoare, cu efecte de stralucire si fard de ochi intr-un singur produs.”

Parerea mea:

Este cel mai bun iluminator din cate am incercat. Ce-i drept nu prea am incercat multe caci m-am oprit la acesta. Are tot ce imi trebuie. Are un glow auriu, rezistent, care te face sa te simti fresh pe toata durata zilei. Este foarte pigmentat, dar in acelasi timp nu iti ofera aspect kitschos. Stiti acele poze de pe net in care machiajul are o iluminare perfecta? Ei bine, acest iluminator asta iti ofera. Luminozitatea perfecta de care e nevoie pentru ati pune in evidenta chipul. Eu il folosesc atat pentru iluminatul pometilor, cat si pentru zona de sub spranceana, coltul intern al ochiului, deasupra buzelor, pe nas si in barbie. Evident ca l-am cumparat din nou si cu siguranta il voi cumpara de fiecare data cand acesta se va termina. Are pretul de 62lei si se gaseste in magazinele Marionnaud. Este suficient de mare recipientul si garantat iti ajunge cel putin 6luni.Ambalajul este super funny si vine la pachet bineinteles cu o oglinda mare. In concluzie il recomand cu drag celor care nu l-au incercat. Cu siguranta il veti indragi imediat ce il veti testa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu