miercuri, 7 decembrie 2016

Rujurile Boys`n Berries

Hei buna dragele mele,

Astazi am sa va vorbesc despre niste rujuri pe care eu le indragesc si le folosesc cel mai des in realizarea machiajelor. Este vorba de rujurile mate lichide de la Boys`n Berries.
Se gasesc in 18 nuante, iar pretul lor este unul foarte accesibil. Eu am doar 6 nuante momentan, dar intentionez sa le cumpar pe toate. Am sa va pun mai jos si pozele cu nuantele pe care le am.

Prezentare:

Vin in tuburi transparente cu „manerul” aplicatorului roz-violet metalic. Fiecare tub contine 4 ml de produs. Pe unele dintre ele le am inca din vara si le-am folosit constant pe cliente si nu mi s-a terminat nici unul. Au un aplicator oarecum plat, care asigura o foarte buna precizie la aplicare si usureaza astfel lucrurile.


Ce spun ei:

„Ruj lichid mat ultra-rezistent, confera buzelor o culoare intensa si un aspect catifelat, dintr-o singura aplicare. Are inclus un aplicator flexibil, care asigura aplicarea unui strat subtire si uniform.”

Parerea mea:

Le dau dau dreptate cand spun ca sunt ultra-rezistente. Chiar sunt foarte rezistente. Eu l-am aplicat pe buze in jurul orei 22:00 si credeti-ma la ca ora 06:00 era tot acolo fara sa il retusez. Ce e drept, nu aceeasi intensitate, dar arata extraordinar de bine. Iar in acea seara am mancat, am baut, etc.. Orice ruj oricat de rezistent ar fi, in momentul in care intra in contact cu produse uleioase isi pierde din intensitate.

Multe din cliente imi scriu apoi sa ma intrebe ce ruj am folosit si de unde il pot cumpara, dovada ca ele chiar sunt rezistente. Nu usuca buzele, dar daca aveti senzatia de uscat sau vreti sa preveniti uscarea buzelor puteti aplica inainte un balsam de buze. Eu recomand exfolierea buzelor inainte de aplicarea acestuia. De asemenea recomand exfolierea periodica a buzelor pentru un aspect cat mai sanatos si frumos.

L-am achizitionat de pe site-ul Makeup-shop.ro la pretul de 28.95lei. Cred ca se mai gasesc si in magazinele Kendra la standul celor de la Sleek. Vi le recomand cu drag, cu siguranta nu veti regreta pentru alegerea facuta.


                                                  Nuanta: Vampirella
                                                      Nuanta: Fetish
                                                       Nuanta: Pixie
                                                         Nuanta: Sin
                                                         Nuanta: Aria
                                                           Nuanta: VooDoo

Va multumesc pentru vizita de astazi, si revin cat mai curand cu o noua postare.

Pupici,

Beib

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu