marți, 15 noiembrie 2016

Buretelul realTechniques Miracle Complexion Sponge

Buna, dragelor!

Dupa o lunga perioada in care nu am fost deloc activa pe blog, revin sa va povestesc despre niste produse pe care le-am incercat in toata aceasta perioada. Asa ca am multe de impartasit cu voi. 

Pentru inceput am sa va vorbesc despre o experienta placuta, si anume, despre buretelul de la real tehnicques: miracle complexion sponge.

Stiu ca v-am vorbit si laudat vestitul Beauty Blender, fiind convinsa ca nu exista nici un alt buretel care sa imi placa la fel de mult. Dar uite ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, si am descoperit si un alt buretel pe care il ador. Sa nu mai lungim vorba si sa trecem la fapte.

In ultima vreme am tot facut comenzi de pe makeup-shop.ro si intr-o zi am zis sa incerc si acest buretel, avand in vedere ca Beauty Blender-ul meu era pe „sfarsite”. Pretul acestuia este de doar 35lei, si isi merita „investitia”. Acesta are culoarea portocalie si vine amblat intr-o cutie din plastic transparenta. Am sa ma folosesc de o poza de pe google deoarece nu mai am poza cu produsul nou.

Ce spun ei despre acest produs:
„Buretelul RealTechniques Miracle Complexion sponge este un produs multifunctional perfect pentru aplicarea produselor cosmetice ce au o textura lichida sau cremoasa.
Produsul a fost dezvoltat de makeu-up artistul Samantha Chapman (PixiWoo) din Marea Britanie si este ideal atat pentru profesionisti cat si pentru amatori.”

Parerea mea:
Este un buretel extraordinar. Are o textura moale si..pufoasa as putea spune. Trebuie umezit la fel ca orice buretel pentru a-si mari putin volumul. Nu are acelasi efect de marire sub jetul de apa, precum beauty blender, dar e suficient, deoarece este mai mare decat originalul beauty blender, cand nu este umezit.
Se spune ca este un produs 3 in 1, deoarece are 3 parti. In partea de sus este plat si se poate folosi atat la aplicarea produselor lichide sau cremoase, cat si la aplicarea pudrei. In partea opusa are un varf cu ajutorul caruia puteti aplica produsele in zona de sub ochi, sau il puteti folosi pentru a face corectiile. Partile laterale le puteti folosi pentru estomparea, blenduirea produselor. Sau il puteti folosi dupa bunul plac J.
Nu retine produs si ajuta la aplicarea uniforma a fondului de ten, lasand un aspect perfect al tenului. De cand l-am cumparat nu ma pot dezlipi de el. Il folosesc si il recomand mai mult pe acesta, in detrimentul Beauty Blender-ului de culoare neagra, despre care va voi povesti intr-o alta postare.
Se spala foarte usor, si nu se deterioreaza asa repede precum Beauty Blenderul. Eu am o problema in spalarea bureteilor din cauza unghiilor. Dar cu acesta nu trebuie sa te comporti atat de delicat precum trebuie sa te porti cu beauty blenderul.
In concluzie vi-l recomand cu drag, mai ales ca pretul lui este unul modic. Raport calitate-pret este excelent.

Asa arata dupa 4 luni in care l-am folosit zilnic.

Il puteti comanda de aici makeup-shop.ro

Cam atat pentru azi, revin cat mai curand!


Care este parerea voastra despre acest produs, in caz de l-ati incercat deja J?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu